Wat heb ik nodig? Zie omschrijving...

Zit met het volgende (zie plaatje):

- 2 boxen met in totaal 4 speakersnoeren
- 2 aansluitingen op keyboard (L + R)

Wat heb ik nodig om de boxen goed aan te kunnen sluiten op mijn keyboard, ik weet dat er in mijn keyboard een jack-plug in moet van 6,35mm. Wie kan mij hiermee helpen?

Hartelijk dank voor de reacties!

PS: Ben al wezen snuffelen op internet maar kan nergens een duidelijke uitleg vinden oid wat mij verder kan helpen...

Toegevoegd na 3 minuten:
Ter verduidelijking: de 4 draden eindigen zonder stekker of plug, dus kaal draad.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

:) gaat niet werken zo:) de speakers hebben een versterker nodig. aangezien het signiaal wat over jack gaat een `onversterkt`signiaal is gaat het niet werken.

zou je dit aansluiten zou door de lage weerstand van de speakers je keybord stuk gaan.

het is wel prima te doen als je er een versterker tussen zou zetten.

of anders computter speakers gebruiken ( liefst iets met subwoofer en 2 sataliet speakers) die hebben versterkertje in gebouwd en jack zit er al aan:)

Toegevoegd na 3 minuten:
trust 2.1 (googel eventjes) zou prima gaan 9 of je haalt wat van de lokaale rommelmarkt:). ook heb je nog een verloopjack nodig van 6,35mm naar 3.50 mm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft zelf het antwoord (bij ike127):
- versterker = beter en wat duurder
- computersetje = goedkoper, maar mindere geluidskwaliteit.

3e optie: signaal aan je computer leveren, zodat je het op de computer kan opnemen, bewerken en weergeven.